search
košík
0
x  

Obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky společnosti MEGACORP, společnost s r.o.

se sídlem č.p. 455, 756 43 Kelč IČO: 465 76 495 zapsané v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ostravě, oddíl C, vložka 3181 pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese www.megacorp.cz

Společnost MEGACORP, společnost s r.o., se sídlem č.p. 455, 756 43 Kelč, IČO: 465 76 495 (dále jen „prodávající“) vydává v souladu s § 1751 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku (dále jen „občanský zákoník“), ve znění pozdějších předpisů, tyto Všeobecné obchodní podmínky upravující vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě jakékoli kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavřené mezi kupujícím a prodávajícím prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího týkající se dodávky ocelových zárubní a dalších výrobků a služeb nabízených prodávajícím (dále jen „zboží“) a jejich dopravy. Internetový obchod je prodávajícím provozován na webové stránce umístěné na internetové adrese www.megacorp.cz (dále jen „e-shop“), a to prostřednictvím rozhraní webové schránky (dále jen „webové rozhraní obchodu“).

  1. Úvodní ustanovení


    1.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Uzavřením kupní smlouvy kupující potvrzuje, že se seznámil s těmito VOP, jejich obsah je mu znám a že s nimi souhlasí. Na tyto VOP je kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit.

    1.2. Prodávající je oprávněn kdykoliv změnit znění těchto VOP. Kupující je vázán zněním VOP, které jsou platné a účinné v okamžiku, kdy prodávajícímu odeslal (potvrdil) svoji objednávku.

    1.3. Ustanovení odchylná od těchto VOP lze sjednat v kupní smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními těchto VOP.

    1.4. Kupující je při uzavírání kupní smlouvy v postavení spotřebitele nebo podnikatele. V závislosti na tomto postavení mohou tyto VOP přiznávat kupujícímu různá práva a povinnosti, a to tím, že používají ve svých ustanoveních pojmů „kupující – spotřebitel“ a „kupující – podnikatel“, jak jsou tyto pojmy definovány níže v těchto VOP. Pojem „kupující“ se dle těchto VOP vztahuje jak na kupujícího – spotřebitele, tak i kupujícího – podnikatele.

    1.5. Kupující je při uzavírání kupní smlouvy v postavení spotřebitele tehdy, pokud uzavírá kupní smlouvu mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání (kupující v postavení spotřebitele je dále označován také jako „kupující – spotřebitel“).

    1.6. Kupující je při uzavírání kupní smlouvy v postavení podnikatele tehdy, pokud je podnikatelem ve smyslu platných právních předpisů a uzavírá kupní smlouvu v souvislosti se svou podnikatelskou činností (kupující v postavení podnikatele je dále označován také jako „kupující – podnikatel“). Pokud kupující uvede v objednávce své identifikační číslo, považuje se pro účely těchto VOP vždy za kupujícího – podnikatele. 

    1.7. Kupní smlouva a VOP jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.
  2. Sdělení prodávajícího před uzavřením smlouvy

    2.1. Prodávající níže v tomto článku oznamuje kupujícímu před uzavřením kupní smlouvy následující informace týkající se nákupu zboží prostřednictvím e-shopu.

    2.2. Provozovatele e-shopu je: MEGACORP, společnost s r.o. se sídlem č.p. 455, 756 43 Kelč IČO: 465 76 495 DIČ: CZ46576495 zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ostravě, oddíl C, vložka 3181 email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. tel.: +420 775 329 322 2.3. Náklady na prostředky komunikace na dálku se nijak neliší od základní sazby (tj. internetové i telefonické připojení se řídí podmínkami operátora kupujícího). Prodávající si v souvislosti s použitím prostředků komunikace na dálku neúčtuje žádné další poplatky (vyjma případné smluvní přepravy zboží a zvoleného způsobu úhrady kupní ceny, které si kupující vybere a jejichž cena je uvedena u konkrétní varianty přepravy či platby).

    2.3. Náklady na prostředky komunikace na dálku se nijak neliší od základní sazby (tj. internetové i telefonické připojení se řídí podmínkami operátora kupujícího). Prodávající si v souvislosti s použitím prostředků komunikace na dálku neúčtuje žádné další poplatky (vyjma případné smluvní přepravy zboží a zvoleného způsobu úhrady kupní ceny, které si kupující vybere a jejichž cena je uvedena u konkrétní varianty přepravy či platby).

    2.4. Ceny zboží jsou na e-shopu uváděny bez DPH i včetně DPH a včetně veškerých poplatků stanovených zákonem, vyjma nákladů na dodání zboží a nákladů spojených se zvoleným způsobem úhrady kupní ceny. Tyto náklady se liší podle zvoleného způsobu dopravy, poskytovatele dopravy a způsobu úhrady kupní ceny. Uvedené ceny platí pouze pro nákup přes e-shop.

    2.5. V případě, že kupní smlouva je uzavřena kupujícím – spotřebitelem, má kupující – spotřebitel právo ve smyslu ust. § 1829 občanského zákoníku od kupní smlouvy odstoupit (není-li níže uvedeno jinak), a to do čtrnácti (14) dnů ode dne, kdy kupující – spotřebitel nebo jím určená třetí osoba odlišná od dopravce převezme zboží, nebo a) poslední kus zboží, objedná-li kupující – spotřebitel v rámci jedné objednávky více kusů zboží, které jsou dodávány samostatně, b) poslední položku nebo část dodávky zboží sestávajícího z několika položek nebo částí, nebo c) první dodávku zboží, je-li ve smlouvě ujednána pravidelná dodávka zboží po ujednanou dobu. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve shora uvedené lhůtě. Odstoupení od kupní smlouvy může kupující – spotřebitel zaslat prodávajícímu mimo jiné na adresu sídla prodávajícího: č.p. 455, 756 43 Kelč, či na adresu elektronické pošty prodávajícího: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. Pro odstoupení od kupní smlouvy může kupující – spotřebitel využít vzorový formulář poskytovaný prodávajícím, který tvoří přílohu těchto VOP. Prodávající v textové podobě potvrdí kupujícímu – spotřebiteli přijetí právního jednání představujícího odstoupení, a to bez zbytečného odkladu. V případě odstoupení od kupní smlouvy se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží kupující – spotřebitel zašle nebo předá prodávajícímu zpět bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od smlouvy, ledaže mu prodávající nabídl, že si zboží sám vyzvedne. Lhůta je zachována, pokud kupující – spotřebitel odešle zboží před jejím uplynutím. Odstoupí-li kupující – spotřebitel od kupní smlouvy, nese kupující – spotřebitel náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou. Náklady spojené s navrácením zboží zahrnují také náklady na vrácení zboží do původního stavu v případě, že zboží bylo poškozeno nebo jeví známky opotřebení, a to tehdy pokud ke snížení hodnoty zboží došlo v důsledku nakládání s tímto zbožím jiným způsobem, než který je nutný k obeznámení se s povahou a vlastnostmi zboží, včetně jeho funkčnosti. V případě, že je vrácené zboží poškozené, nefunkční, nekompletní nebo má známky opotřebení a/nebo používání podle předchozí věty, budou kupujícímu – spotřebiteli vráceny všechny peněžní prostředky, které od něj prodávající obdržel, snížené o náklady vynaložené prodávajícím na uvedení zboží do původního stavu. Tím není dotčeno právo na náhradu škody vzniklé prodávajícímu. V případě odstoupení od kupní smlouvy vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího – spotřebitele do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím – spotřebitelem, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího – spotřebitele přijal. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté kupujícím – spotřebitelem již při vrácení zboží kupujícím či jiným způsobem, pokud s tím kupující – spotřebitel bude souhlasit a nevzniknou tím kupujícímu – spotřebiteli další náklady. Odstoupí-li kupující – spotřebitel od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu – spotřebiteli dříve, než prodávající obdrží zboží, nebo než mu kupující – spotřebitel prokáže, že zboží odeslal zpět, podle toho, co nastane dříve. Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího – spotřebitele na vrácení kupní ceny. Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu – spotřebiteli dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím – spotřebitelem uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím – spotřebitelem, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující – spotřebitel je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.

    2.6. V souladu s ust. § 1837 občanského zákoníku nemůže spotřebitel odstoupit mimo jiné od smlouvy:
    • o poskytování služeb, jestliže byly v plném rozsahu poskytnuty; v případě plnění za úplatu, pouze pokud započalo s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy poučil spotřebitele, že poskytnutím plnění zaniká právo odstoupit od smlouvy,
    • o dodávce zboží vyrobeného podle požadavků spotřebitele nebo přizpůsobeného jeho osobním potřebám.
  3. Uživatelský účet

    3.1. Na základě registrace kupujícího provedené na e-shopu může kupující přistupovat do svého uživatelského rozhraní. Ze svého uživatelského rozhraní může kupující provádět objednávání zboží (dále jen „uživatelský účet“). V případě, že to webové rozhraní obchodu umožňuje, může kupující provádět objednávání zboží též bez registrace přímo z webového rozhraní obchodu.

    3.2. Při registraci na webové stránce a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v uživatelském účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.

    3.3. Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu.

    3.4. Kupující není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám.

    3.5. Prodávající může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy kupující svůj uživatelský účet déle než 365 dní nevyužívá, či v případě, kdy kupující poruší své povinnosti z kupní smlouvy (včetně VOP).

    3.6. Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.
  4. Uzavření kupní smlouvy

    4.1. Veškerá prezentace zboží umístěná ve webovém rozhraní obchodu je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.

    4.2. Webové rozhraní obchodu obsahuje informace o zboží, a to včetně uvedení cen jednotlivého zboží a nákladů za navrácení zboží, jestliže toto zboží ze své podstaty nemůže být navráceno obvyklou poštovní cestou. Ceny zboží jsou na e-shopu uváděny bez DPH i včetně DPH a včetně veškerých poplatků stanovených zákonem, vyjma nákladů na dodání zboží a nákladů spojených se zvoleným způsobem úhrady kupní ceny. Tyto náklady se liší podle zvoleného způsobu dopravy, poskytovatele dopravy a způsobu úhrady kupní ceny. Uvedené ceny platí pouze pro nákup přes e-shop. Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu. Ceny zboží nejsou přizpůsobovány osobě kupujícího na základě automatizovaného rozhodování. Tímto ustanovením není omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.

    4.3. Webové rozhraní obchodu obsahuje také informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží, a o způsobu a času dodání zboží. Informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží uvedené ve webovém rozhraní obchodu platí pouze v případech, kdy je zboží doručováno v rámci území České republiky. V případě, kdy prodávající nabízí dopravu zboží zdarma, je předpokladem vzniku práva na bezplatnou dopravu zboží na straně kupujícího zaplacení minimální celkové kupní ceny dopravovaného zboží ve výši stanovené ve webovém rozhraní obchodu. V případě, kdy dojde k částečnému odstoupení od kupní smlouvy kupujícím a celková kupní cena zboží, u kterého nedošlo k odstoupení od smlouvy kupujícím, nedosahuje minimální výše, jež je potřebná pro vznik práva na dopravu zboží zdarma podle předchozí věty, právo kupujícího na dopravu zboží zdarma zaniká a kupující je povinen dopravu zboží prodávajícímu uhradit.

    4.4. Pro objednání zboží vyplní kupující objednávkový formulář ve webovém rozhraní obchodu. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o:
         4.4.1. objednávaném zboží (objednávané zboží „vloží“ kupující do elektronického nákupního košíku webového rozhraní obchodu),
         4.4.2. způsobu úhrady kupní ceny zboží, údaje o požadovaném způsobu doručení objednávaného zboží a
         4.4.3. informace o nákladech spojených s dodáním zboží (dále společně jen jako „objednávka“).

    4.5. Před zasláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit vstupní údaje, které do objednávky kupující vložil, a to i s ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko „Odeslat objednávku“. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné. Prodávající neprodleně po obdržení objednávky toto obdržení kupujícímu potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího uvedenou v uživatelském účtu či v objednávce (dále jen „elektronická adresa kupujícího“).

    4.6. Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).

    4.7. Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím vzniká doručením přijetí objednávky (akceptací), jež je prodávajícím zasláno kupujícímu elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího.

    4.8. Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.
  5. Kupní cena, platební podmínky

    5.1. Kupní cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby:
         a) v hotovosti v provozovně prodávajícího na adrese č.p. 455, 756 43 Kelč;
         b) v hotovosti na dobírku v místě určeném kupujícím v objednávce;
         c) bezhotovostně převodem na účet prodávajícího č.ú. 2901419924/2010 vedený u Fio banka, a.s. (dále jen „účet prodávajícího“); d) bezhotovostně prostřednictvím platebního systému GoPay; e) bezhotovostně platební kartou.

    5.2. Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit prodávajícímu také náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.

    5.3. Prodávající nepožaduje od kupujícího zálohu či jinou obdobnou platbu. Tímto není dotčeno ustanovení čl. 5.6. VOP ohledně povinnosti uhradit kupní cenu zboží předem.

    5.4. V případě platby v hotovosti či na dobírku je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 5 dnů od uzavření kupní smlouvy.

    5.5. V případě bezhotovostní platby je kupující povinen uhrazovat kupní cenu zboží společně s uvedením variabilního symbolu platby. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího.

    5.6. Prodávající je oprávněn, zejména v případě, že ze strany kupujícího nedojde k dodatečnému potvrzení objednávky (čl. 4.6. VOP), požadovat uhrazení celé kupní ceny ještě před odesláním zboží kupujícímu. Ustanovení § 2119 odst. 1 občanského zákoníku se nepoužije.

    5.7. Je-li to v obchodním styku obvyklé nebo je-li tak stanoveno obecně závaznými právními předpisy, vystaví prodávající ohledně plateb prováděných na základě kupní smlouvy kupujícímu daňový doklad – fakturu. Prodávající je plátcem daně z přidané hodnoty. Daňový doklad – fakturu vystaví prodávající kupujícímu po uhrazení ceny zboží a zašle jej v elektronické podobě na elektronickou adresu kupujícího.
  6. Dodání zboží, jeho předávání a převzetí

    6.1. Prodávající je povinen dodat kupujícímu zboží v souladu s příslušnou kupní smlouvou uzavřenou mezi smluvními stranami, zejména pak ve lhůtě vyplývající z takto uzavřené kupní smlouvy. Kupující je povinen poskytnout mu k tomuto přiměřenou součinnost. Pokud strany v kupní smlouvě nesjednají čas dodání, dodá prodávající kupujícímu zboží v přiměřené době vzhledem k výrobním a logistickým možnostem prodávajícího, nejpozději do třiceti (30) dnů od uzavření kupní smlouvy. Přesný termín dodání zboží prodávající oznámí kupujícímu alespoň dva (2) pracovní dny předem. V případě, že nastanou mimořádné okolnosti bránící řádnému plnění prodávajícího, které nastaly nezávisle na vůli prodávajícího a nemohly být prodávajícím odvráceny (vyšší moc), má prodávající právo přiměřeně prodloužit dodací lhůty dodávky zboží (alespoň o lhůtu, po kterou vyšší moc bránila ve splnění povinnosti).

    6.2. Pokud strany v kupní smlouvě nesjednají místo dodání zboží, splní prodávající svou povinnost dodat zboží tím, že umožní kupujícímu nakládat se zbožím v sídle prodávajícího a tuto skutečnost kupujícímu oznámí. V takovém případě je kupující povinen zboží převzít nejpozději do tří (3) pracovních dnů ode dne doručení oznámení prodávajícího, že zboží je připraveno k vyzvednutí.

    6.3. Má-li prodávající zboží odeslat kupujícímu – podnikateli, odevzdá zboží kupujícímu – podnikateli tím, že zboží předá prvnímu dopravci k přepravě pro kupujícího – podnikatele a umožní kupujícímu – podnikateli uplatnit práva z přepravní smlouvy vůči dopravci.

    6.4. Má-li prodávající zboží odeslat kupujícímu – spotřebiteli, je zboží kupujícímu – spotřebiteli odevzdáno v okamžiku, kdy jej kupujícímu – spotřebiteli nebo jím určené osobě předá dopravce.

    6.5. Je-li místo dodání zboží kupujícímu odlišné od skladu prodávajícího či od provozovny prodávajícího, je prodávající povinen zajistit dopravu zboží do místa jeho dodání kupujícímu. Kupující se zavazuje uhradit prodávajícímu dopravné podle zvoleného způsobu dopravy. Kupující je povinen k ujednanému okamžiku dodání zajistit nutné personální a technické kapacity a potřebnou součinnost k zajištění co nejrychlejší a nejefektivnější vykládky zboží, přičemž je povinen dbát pokynů pro skladování a manipulaci, stanovených prodávajícím, nebude-li dohodnuto jinak.

    6.6. Prodávající je oprávněn dodat kupujícímu zboží prostřednictvím třetí osoby. Pokud kupující písemně alespoň jeden (1) pracovní den před dodáním zboží neinformuje prodávajícího o konkrétní osobě, která bude oprávněna zboží od prodávajícího převzít v místě dodání, platí, že osoba nacházející se v místě dodání je oprávněna za kupujícího zboží převzít, vykonat prohlídku zboží a případné vady oznámit prodávajícímu.

    6.7. Pokud se kupující nedostaví do místa dodání ani do 1 hodiny poté, co mu prodávající oznámil příjezd dopravního prostředku se zbožím do místa dodání, je prodávající oprávněn (nikoli povinen) takový dopravní prostředek odvolat a požadovat po kupujícím uhrazení nákladů na zmařenou dopravu a další s tím související škody. Pokud prodávající odvolá dopravní prostředek z důvodu prodlení kupujícího s převzetím zboží, a strany si nedohodnou náhradní termín dodání zboží, splní prodávající svoji povinnost dodat zboží tím, že umožní kupujícímu nakládat se zbožím v sídle prodávajícího a tuto skutečnost kupujícímu oznámí.

    6.8. Kupující je povinen při převzetí zboží toto řádně prohlédnout za účelem zjištění, zda dodávané zboží odpovídá z hlediska kvality, jakosti a množství kupní smlouvě a zda nemá vady. Prohlídku zboží je kupující – podnikatel povinen uskutečnit v místě dodání před jeho vykládkou z dopravního prostředku, pokud dopravu zboží zajišťuje prodávající, nebo před jeho naložením v místě dodání na dopravní prostředek, pokud dopravu zboží zajišťuje kupující – podnikatel. Kupující – spotřebitel je povinen prohlídku zajistit bez zbytečného odkladu po převzetí zboží.

    6.9. Kupující je povinen převzetí zboží potvrdit na dodacím listě. Podpisem dodacího listu kupující stvrzuje, že si zboží před převzetím zkontroloval a jím převzaté zboží odpovídá specifikaci zboží a počtu jednotlivých kusů (včetně případného příslušenství) uvedenému v dodacím listu.

    6.10. Nebezpečí škody na zboží přechází z prodávajícího na kupujícího okamžikem převzetí zboží kupujícím nebo kupujícím určeným dopravcem, nestanoví-li tyto VOP jinak. Kupující je povinen prohlédnout zboží podle možnosti co nejdříve po přechodu nebezpečí škody na zboží. Jestliže kupující zboží neprohlédne nebo nezařídí, aby bylo prohlédnuto v době přechodu nebezpečí škody na zboží, může uplatnit nároky z vad zjistitelných při této prohlídce jen tehdy, pokud prokáže, že tyto vady mělo zboží již v době přechodu nebezpečí škody na zboží. V případě prodlení kupujícího s převzetím zboží přechází nebezpečí škody na zboží z prodávajícího na kupujícího okamžikem, kdy se kupující dostal do tohoto prodlení.

    6.11. V případě prodlení kupujícího s převzetím zboží delším než 5 pracovních dnů, je kupující povinen uhradit prodávajícímu za každý i jen započatý kalendářní den tohoto prodlení skladné ve výši 0,25 % z kupní ceny zboží, s jehož převzetím je kupující takto v prodlení.

    6.12. V případě, že kupující označí prodávajícímu osobu oprávněnou za kupujícího převzít zboží, je prodávající povinen toto zboží předat uvedenému zástupci kupujícího, případně statutárnímu zástupci kupujícího – podnikatele.

    6.13. Kupující nabývá vlastnického práva ke zboží dodanému prodávajícím na základě uzavřené kupní smlouvy v okamžiku úplné úhrady sjednané kupní ceny.
  7. Odpovědnost za vady a záruka za jakost zboží REKLAMAĆNÍ ŘÁD PRO KUPUJÍCÍ – SPOTŘEBITELE

    7.1. Prodávající odpovídá kupujícímu – spotřebiteli, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu – spotřebiteli, že věc a) odpovídá ujednanému popisu, druhu a množství, jakož i jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě a jiným ujednaným vlastnostem, b) je vhodná k účelu, pro který ji kupující požaduje a s nímž prodávající souhlasil, a c) je dodána s ujednaným příslušenstvím a pokyny k použití, včetně návodu k montáži nebo instalaci.

    7.2. Prodávající dále odpovídá kupujícímu – spotřebiteli, že vedle ujednaných vlastností a) je věc vhodná k účelu, k němuž se věc tohoto druhu obvykle používá, i s ohledem na práva třetích osob, právní předpisy, technické normy nebo kodexy chování daného odvětví, není-li technických norem, b) věc množstvím, jakostí a dalšími vlastnostmi, včetně životnosti, funkčnosti, kompatibility a bezpečnosti, odpovídá obvyklým vlastnostem věcí téhož druhu, které může kupující rozumně očekávat, i s ohledem na veřejná prohlášení učiněná prodávajícím nebo jinou osobou v témže smluvním řetězci, zejména reklamou nebo označením, c) je věc dodána s příslušenstvím, včetně obalu, návodu k montáži a jiných pokynů k použití, které může kupující rozumně očekávat, a d) věc odpovídá jakostí nebo provedením vzorku nebo předloze, které prodávající kupujícímu poskytl před uzavřením smlouvy. Ustanovení tohoto odstavce se nepoužije v případě, že prodávající kupujícího – spotřebitele před uzavřením kupní smlouvy zvlášť upozornil, že se některá vlastnost věci liší a kupující – spotřebitel s tím při uzavírání smlouvy výslovně souhlasil.

    7.3. Prodávající odpovídá kupujícímu – spotřebiteli také za vadu způsobenou nesprávnou montáží nebo instalací, která byla podle smlouvy provedena prodávajícím nebo na jeho odpovědnost. To platí i v případě, že byla montáž nebo instalace provedena kupujícím – spotřebitelem a vada nastala v důsledku nedostatku v návodu, který k ní poskytl prodávající.

    7.4. Projeví-li se vada v průběhu jednoho roku od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí, ledaže to povaha věci nebo vady vylučuje. Tato doba neběží po dobu, po kterou kupující – spotřebitel nemůže věc užívat, v případě, že vadu vytkl oprávněně.

    7.5. Kupující – spotřebitel je povinen dodané zboží při převzetí prohlédnout s vynaložením náležité péče. Zjištěné vady zboží (a to i mimo rámec povinné prohlídky dle předchozí věty) je kupující – spotřebitel povinen oznámit prodávajícímu bez zbytečného odkladu po jejich zjištění.

    7.6. Kupující – spotřebitel může vytknout vadu, která se na věci projeví v době dvou let od převzetí. Vytkl-li kupující – spotřebitel prodávajícímu vadu oprávněně, doba pro vytčení vady věci neběží po dobu, po kterou kupující – spotřebitel nemůže věc užívat. 7.7. Právo z vadného plnění kupujícímu – spotřebiteli nenáleží, pokud vadu sám způsobil.

    7.8. Má-li věc vadu, může kupující – spotřebitel požadovat její odstranění. Podle své volby může požadovat dodání nové věci bez vady nebo opravu věci, ledaže je zvolený způsob odstranění vady nemožný nebo ve srovnání s druhým nepřiměřeně nákladný; to se posoudí zejména s ohledem na význam vady, hodnotu, kterou by věc měla bez vady, a to, zda může být druhým způsobem vada odstraněna bez značných obtíží pro kupujícího – spotřebitele. Prodávající může odmítnout vadu odstranit, je-li to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by věc měla bez vady.

    7.9. Prodávající odstraní vadu v přiměřené době po jejím vytknutí tak, aby tím kupujícímu – spotřebiteli nezpůsobil značné obtíže, přičemž se zohlední povaha věci a účel, pro který kupující – spotřebitel věc koupil. K odstranění vady převezme prodávající věc na vlastní náklady. Vyžaduje-li to demontáž věci, jejíž montáž byla provedena v souladu s povahou a účelem věci předtím, než se vada projevila, prodávající provede demontáž vadné věci a montáž opravené nebo nové věci anebo uhradí náklady s tím spojené.

    7.10. Kupující – spotřebitel může požadovat přiměřenou slevu nebo odstoupit od smlouvy, pokud a) prodávající vadu odmítl odstranit nebo ji neodstranil v souladu s § 2170 odst. 1 a 2 občanského zákoníku, b) se vada projeví opakovaně, c) je vada podstatným porušením smlouvy, nebo d) je z prohlášení prodávajícího nebo z okolností zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro kupujícího – spotřebitele.

    7.11. Je-li vada věci nevýznamná, kupující – spotřebitel nemůže odstoupit od kupní smlouvy (ve smyslu čl. 7.10. VOP); má se za to, že vada věci není nevýznamná. Odstoupí-li kupující – spotřebitel od kupní smlouvy, prodávající vrátí kupujícímu – spotřebiteli kupní cenu bez zbytečného odkladu poté, co obdrží věc nebo co mu kupující – spotřebitel prokáže, že věc odeslal.

    7.12. Vadu lze vytknout prodávajícímu, u kterého věc byla koupena. Je-li však k opravě určena jiná osoba, která je v místě prodávajícího nebo v místě pro kupujícího – spotřebitele bližším, kupující – spotřebitel vytkne vadu tomu, kdo je určen k provedení opravy.

    7.13. S výjimkou případů, kdy je k provedení opravy určena jiná osoba, je prodávající povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb, případně i ve svém sídle. Prodávající je povinen kupujícímu – spotřebiteli vydat při uplatnění reklamace písemné potvrzení, ve kterém uvede datum, kdy kupující – spotřebitel reklamaci uplatnil, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení reklamace kupující – spotřebitel požaduje a kontaktní údaje kupujícího – spotřebitele pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace. Tato povinnost se vztahuje i na jiné osoby určené k provedení opravy.

    7.14. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena a kupující – spotřebitel o tom musí být informován nejpozději do třiceti (30) dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím – spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Po marném uplynutí výše uvedené lhůty může kupující – spotřebitel od kupní smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu.

    7.15. Prodávající je povinen vydat kupujícímu – spotřebiteli potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy, a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Tato povinnostse vztahuje i na jiné osoby určené k provedení opravy.

    7.16. Práva z odpovědnosti za vady zboží může kupující konkrétně uplatnit zejména osobně na adrese č.p. 455, 756 43 Kelč, telefonicky na čísle +420 775 329 322 či elektronickou poštou na adrese Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript..

    7.17. Kdo má právo z vadného plnění, náleží mu i náhrada nákladů účelně vynaložených při uplatnění tohoto práva. Neuplatní-li však kupující – spotřebitel právo na náhradu do jednoho měsíce po uplynutí lhůty, ve které je třeba vytknout vadu, soud právo nepřizná, pokud prodávající namítne, že právo na náhradu nebylo uplatněno včas.

    REKLAMAČNÍ ŘÁD PRO KUPUJÍCÍ – PODNIKATELE

    7.18. Prodávající může poskytovat na vybrané druhy zboží záruku za jakost ve smyslu ust. § 2113 občanského zákoníku, na základě které přijme závazek, že dodané zboží bude po stanovenou dobu způsobilé pro použití k danému účelu.

    7.19. Záruční doba počíná běžet dnem, kdy kupující – podnikatel převezme od prodávajícího zboží. V případě prodlení kupujícího – podnikatele s převzetím zboží počíná záruční doba běžet dnem, kdy se kupující – podnikatel dostal do tohoto prodlení.

    7.20. Kupující – podnikatel je povinen zboží prohlédnout co nejdříve po jeho převzetí.

    7.21. Nároky z vad množství a druhu dodaného zboží musí kupující – podnikatel uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odklad po převzetí zboží.

    7.22. Písemné oznámení o reklamaci, tj. o vadě zboží musí obsahovat popis vady, případně uvedení, jak se vada projevuje a musí být doručeno prodávajícímu v záruční době.

    7.23. V případě, že kupující – podnikatel oznámí prodávajícímu vady zboží a na zboží nejsou zjištěny žádné vady, za které by byl prodávající odpovědný, nahradí kupující – podnikatel prodávajícímu náklady vzniklé v souvislosti s tímto oznámením.

    7.24. Oprávněnost každé reklamace a posouzení vady provede odpovědný pracovník prodávajícího.

    7.25. Práva kupujícího – podnikatele z vadného plnění jsou upravena občanským zákoníkem.

    7.26. Nedohodnou-li se strany jinak, v souvislosti s reklamací kupující – podnikatel zajistí na své náklady doručení zboží prodávajícímu za účelem posouzení oprávněnosti reklamace. V případě oprávněné reklamace má kupující – podnikatel nárok vůči prodávajícímu na úhradu všech nákladů účelně vynaložených kupujícím – podnikatelem na doručení zboží prodávajícímu.

    7.27. Záruka se nevztahuje na závady vzniklé špatnou obsluhou, neodborným nebo nepřiměřeným zacházením, použitím a instalací, které jsou v rozporu s návodem; na poškození zařízení nadměrným mechanickým opotřebením; na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním; na vadu, kterou způsobil kupující skladováním nebo provozováním zařízení ve vlhkém, prašném, chemicky agresivním či jinak nevhodném prostředí; na poškození, které vzniklo vlivem neodvratné události (např. živelná pohroma); u věcí prodávaných za nižší cenu se záruka nevztahuje na vady, pro které byla nižší cena sjednána; na zboží s porušenými ochrannými pečetěmi, informativními nálepkami, sériovými čísly, štítky atd.

    7.28. Prodávající si vyhrazuje právo účtovat si skutečně vynaložené a řádně doložené náklady na vyřízení neoprávněné reklamace. Kupující – podnikatel je povinen tyto náklady uhradit do 5 dnů od jejich vyúčtování a doložení prodávajícím. Prodávající je povinen uhradit kupujícímu – podnikateli skutečně vynaložené a řádně doložené náklady vynaložené kupujícím – podnikatelem v souvislosti s oprávněnou reklamací vad zboží. Prodávající je povinen tyto náklady uhradit kupujícímu – podnikateli do 5 dnů od jejich vyúčtování a doložení kupujícím – podnikatelem. 
  8. Ochrana osobních údajů


    8.1. Správcem osobních údajů podle čl. 4 bod 7 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen „GDPR”) je společnost MEGACORP, společnost s r.o., se sídlem č.p. 455, 756 43 Kelč, IČO: 465 76 495, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Ostravě, oddíl C, vložka 3181 (dále jen „prodávající“).

    8.2. Kontaktní údaje prodávajícího jsou: adresa: č.p. 455, 756 43 Kelč email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. telefon: +420 775 329 322

    8.3. Osobními údaji se rozumí veškeré informace o identifikované nebo identifikovatelné fyzické osobě; identifikovatelnou fyzickou osobou je fyzická osoba, kterou lze přímo či nepřímo identifikovat, zejména odkazem na určitý identifikátor, například jméno, identifikační číslo, lokační údaje, síťový identifikátor nebo na jeden či více zvláštních prvků fyzické, fyziologické, genetické, psychické, ekonomické, kulturní nebo společenské identity této fyzické osoby. K tomu, aby mohl kupující provést nákup zboží v e-shopu, je nutné, aby sdělil prodávajícímu tyto osobní údaje: V případě fyzické osoby:
         • jméno a příjmení,
         • dodací adresa,
         • email,
         • telefonní číslo V případě právnické osoby:
         • firmu,
         • sídlo,
         • IČO, DIČ
         • telefonické spojení,
         • email
    Poskytnutí výše uvedených údajů je podmínkou pro platné a účinné uzavření kupní smlouvy. Změna uchovávaných osobních údajů kupujícího je možná po přihlášení kupujícího do jeho uživatelského účtu nebo na základě e-mailové, telefonické či písemné žádosti kupujícího.

    8.6. Zákonným důvodem zpracování osobních údajů je:
         • plnění smlouvy mezi kupujícím a prodávajícím podle čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR,
         • oprávněný zájem prodávajícího (osobní údaje budou zpracovávány zejména za účelem vymáhání případných nároků prodávajícího) podle čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR,
         • souhlas kupujícího se zpracování pro účely poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm. a) GDPR,
         • plnění právních povinností prodávajícího podle čl. 6 odst. 1 písm. c) GDPR.

    8.7. Účelem zpracování osobních údajů je:
         • vyřízení objednávky a výkon práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi prodávajícím a kupujícím, včetně dodání zboží na adresu určenou kupujícím; při objednávce jsou vyžadovány osobní údaje, které jsou nutné pro úspěšné vyřízení objednávky (jméno a adresa, kontakt), poskytnutí osobních údajů je nutným požadavkem pro uzavření a plnění smlouvy, bez poskytnutí osobních údajů není možné smlouvu uzavřít či jí ze strany prodávajícího plnit,
         • zasílání obchodních sdělení a činění dalších marketingových aktivit.

    8.4. Prodávající nejmenoval pověřence pro ochranu osobních údajů.

    8.5. Prodávající zpracovává osobní údaje, které mu kupující poskytl nebo osobní údaje, které prodávající získal na základě plnění kupní smlouvy.

    8.8. Prodávající se zavazuje, že s osobními údaji kupujících bude zacházet v souladu s právním řádem České republiky. V případě kupujících – fyzických osob se prodávající zavazuje nakládat s osobními údaji zejména v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů a nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů.

    8.9. Zasláním svých osobních údajů pro účely splnění předmětu uzavírané kupní smlouvy, mimo jiné předání osobních údajů příslušnému dopravci, a využití pro marketingové účely prodávajícího (zejm. pro zasílání obchodních sdělení, telemarketing, sms) a dále souhlas s poskytnutím jeho emailové adresy třetí osobě za účelem zlepšení obsahu a funkčnosti poskytovaných služeb prodávajícího, zejména za účelem zjištění spokojenosti kupujícího s nákupem v E-shopu. Třetí osobou se pro účely tohoto ustanovení VOP rozumí právnická či fyzická osoba, která prostřednictvím webového rozhraní soustřeďuje nabídky na nákup zboží od více subjektů (např. Heureka.cz, Zboží.cz apod.) Tato třetí osoba je při nakládání s emailovou adresou kupujícího povinna postupovat v souladu s platnými právními předpisy, zejména v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů a nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů, k čemuž je vůči prodávajícímu smluvně zavázána. Odvolání tohoto souhlasu má kupující možnost učinit písemně kdykoli po jeho udělení, tj. po odeslání objednávky.

    8.10. Prodávající je správcem a současně zpracovatelem osobních údajů kupujících. Prodávající používá moderní bezpečnostní technologie zajišťující maximální možnou ochranu zpracovávaných osobních údajů před neoprávněným přístupem nebo přenosem, před jejich ztrátou nebo zničením, jakož i před jiným možným zneužitím. Veškeré osoby, které s osobními údaji kupujících přicházejí do styku v rámci plnění svých pracovních či smluvně převzatých povinností, jsou vázány smluvní povinností mlčenlivosti. Osobní údaje nezbytné pro vytvoření objednávky budou zpracovávány po dobu trvání účinků práv a povinností ze smlouvy, a dále po dobu nutnou pro účely archivování, jakož i zachování všech nároků z příslušného smluvního vztahu v rozsahu dle příslušných obecně závazných právních předpisů, nejdéle však po dobu 10 let. Po uplynutí těchto lhůt budou osobní údaje vymazány.

    8.11. Práva kupujícího:
         • právo na přístup ke svým osobním údajům dle čl. 15 GDPR,
         • právo na opravu osobních údajů dle čl. 16 GDPR,
         • právo na výmaz osobních údajů dle čl. 17 GDPR,
         • právo na omezení zpracování dle čl. 18 GDPR,
         • právo na přenositelnost údajů dle čl. 20 GDPR,
         • právo vznést námitku proti zpracování dle čl. 21 GDPR,
         • právo odvolat souhlas se zpracováním osobních údajů písemně na adresu č.p. 455, 756 43 Kelč nebo elektronicky na email prodávajícího Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript..
         • v případě, že bude kupující jakkoli nespokojen se zpracováním svých osobních údajů prováděným prodávajícím, může podatstížnost přímo prodávajícímu, nebo se obrátit na Úřad pro ochranu osobních údajů.
  9. Další práva a povinnosti smluvních stran

    9.1. Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu – spotřebiteli vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1820 odst. 1 písm. n) občanského zákoníku.

    9.2. Vyřizování stížností kupujících – spotřebitelů zajišťuje prodávající prostřednictvím elektronické pošty. Stížnosti je možné zasílat na elektronickou adresu prodávajícího. Informaci o vyřízení stížnosti kupujícího – spotřebitele zašle prodávající na elektronickou adresu kupujícího – spotřebitele. Jiná pravidla vyřizování stížností nejsou prodávajícím stanovena.

    9.3. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím – spotřebitelem z kupní smlouvy.

    9.4. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

    9.5. Kupující – spotřebitel se může obrátit se stížností na orgán dohledu nebo státního dozoru. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním občanského zákoníku a zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

    9.6. Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.

    9.7. Kupujícímu může být doručováno na elektronickou adresu kupujícího.
  10. Závěrečná ujednání

    10.1. Tyto VOP jsou uveřejněny na webových stránkách prodávajícího na adrese www.megacorp.cz

    10.2. Tyto VOP tvoří nedílnou součást všech kupních smluv uzavřených mezi kupujícím a prodávajícím prostřednictvím e-shopu.

    10.3. Kupující prohlašuje, že se před uzavřením kupní smlouvy seznámil s obsahem VOP a bez výhrad je akceptuje.

    10.4. Ustanovení obsažená v rámcové kupní smlouvě či jednotlivé kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními těchto VOP.

    10.5. Kupní smlouva včetně VOP je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.

    10.6. Právní vztahy vznikající mezi kupujícím a prodávajícím se řídí českým právním řádem. Ve věcech těmito VOP neupravených se uplatní příslušná ustanovení zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, v platném znění a ostatních souvisejících právních předpisů. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Volbou práva podle předchozí věty není kupující, který je spotřebitelem, zbaven ochrany, kterou mu poskytují ustanovení právního řádu, od nichž se nelze smluvně odchýlit, a jež by se v případě neexistence volby práva jinak použila dle ustanovení čl. 6 odst. 1 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 593/2008 ze dne 17. června 2008 o právu rozhodném pro smluvní závazkové vztahy (Řím I).

    10.7. V případě sporu mezi prodávajícím a kupujícím – podnikatelem je místně příslušným soudem prvního stupně soud dle sídla prodávajícího.

    10.8. Přílohu VOP tvoří vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy.

    10.9. Tyto VOP jsou účinné od 1.8.2023

Spolehlivý partner pro zakázkovou kovovýrobu v Česku i na Slovensku

Zajišťujeme zakázkovou kovovýrobu po celé České republice a Slovensku. Díky vlastní dopravě garantujeme rychlé a spolehlivé dodání ocelových zárubní, kovových konstrukcí i technického příslušenství přímo na stavbu nebo do vašeho provozu.

Hledáte zkušeného dodavatele? Kontaktujte nás, rádi vám připravíme cenovou nabídku na míru dle vašich požadavků.

Více o společnosti

Buďme v kontaktu

Invalid Input

Vyplňte prosím Váš Email.

Invalid Input

Invalid Input

Vyplňte prosím Váši zprávu.

Odesláním formuláře souhlasím s obchodními podmínkami a podmínkami GDPR.

Informace

Vrácení a reklamace
Doprava
Obchodní podmínky

Platební možnosti

patička web tmavá

Sledujte nás

Facebook

Zákaznický servis

+420 775 329 321
objednavky@megacorp.cz

Administrativa:
+420 775 329 322
info@megacorp.cz

Společnost

MEGACORP společnost s r.o.

Kelč 455
756 43 Kelč
Česká republika

Cookies / GDPR

Copyright Markéta Kubná